پایگاه تخصصی شعرحضرت ابوالفضل علیه السلام

باز هم بارش باران غزل های دلم

باز هم دلشدگان وای دلم وای دلم


دل به دریا زدنش را به تما شا بشوید

آنکه طوفان زده بر ساحل دریای دلم

مشک بر دوش ره علقمه در پیش گرفت

وه چه زیبا شده بود حضرت سقای دلم


ناگهان ناله ای مجروح برامد که اخا

بنگر مادرت اینجاست ، زهرای دلم


و سراسیمه به دنبال صدا رفت حسین

رفت و برگشت ولی خم شده آقای دلم


خبری آمده از او خبری نیست دگر

و کسی داد زد ای وای عمو  وای دلم


با همین گریه نوشته میان روضه

علقمه آمده ام لیک با پای دلم


شاعر : یاسر مسافر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی